Directievoering en eindcontrole
De Directievoering en eindcontrole bestaat uit de volgende onderdelen:
- Samenstellen bouwteam.
- Opstellen planning voor de uitvoering.
- Bewaken van de begroting, planning, kwaliteit en wijzigingen op het project.
- Periodieke afstemming met het bouwteam over planning, begroting, kwaliteit en wijzigingen op het project.
- 1e aanspreekpunt als het gaat om escalatie en wijzigingen op het project.
- Coördinatie en en afstemming van het project met het bestuur.
- Periodieke afstemming met het bestuur over planning, begroting, kwaliteit en wijzigingen op het project.
- Indien gewenst presentatie, toelichting en besluitvorming in de ALV.
- Coördinatie, communicatie en afstemming met bewoners.
- Periodieke communicatie en afstemming met de bewoners over planning, begroting, kwaliteit en wijzigingen op het project.
- Eerste aanspreekpunt voor de leveranciers.
- Indien een leverancier of een specifieke situatie daarom vraagt zal de adviseur aanwezig zijn op locatie.
- Verantwoordelijk voor de afhandeling van vragen en communicatie met bewoners, bestuur en leveranciers.
- Eind controle van de uitgevoerde maatregelen op basis van.
- Programma van eisen (PVE).
- Kwantiteit en kwaliteit van de maatregelen en uitvoering.
- (Prestatie) garanties van de maatregelen en uitvoering.
- Definitief energielabel / index.
- Benodigde onderhoudscontracten.
- Opstellen eindrapportage van het project.
- Evaluatie en akkoord van het project in de ALV.
- Decharge van het project.
U wilt meer informatie, neem gerust contact met ons op.